Kuinka videolla mainostaminen vaikuttaa liiketoimintaasi?

Yksinkertaista matematiikkaa. 80% informaatiosta saadaan silmien kautta. Muut 10% on se mitä kuullaan. Videomainostaminen yhdistää kuvallisen ja äänellisen informaation ja vaikuttaa 90% aisteistasi. Samaa ei voi saavuttaa puhtaasti äänellisillä radiomainoksilla tai pelkästään visuaalisilla tulostetuilla mainoksilla.

opetus

Potentiaaliset asiakkaasi ovat joko visuaalisesti (40%), auditiivisesti (20%) tai kinesteettisesti (40%) oppivia. Valitsemalla mainostamisen videolla otat huomioon 60% yleisöstäsi.

Videomainostaminen hyödyntää parhaiten Internetiä. Sijoita videomainos YouTubeen tai Vimeoon ja kerää kaikki tarvittavat tilastot katsojista. Kommunikoi yleisöllesi kommenttien avulla. Osoita kaikille kuinka suosittu palvelusi tai tuotteesi on.

Ihmiset rakastavat viihdettä. Älä tylsistytä heitä pitkillä teksteillä nettisivullasi. Anna ideasi viihdyttässä ja mutkattomassa videomainoksen muodossa.

Videolla on merkitystä.

Puhutaan työstäsi visuaalisesti:





Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Aihe

Viesti